Skip to main content
Vraag

pickx app werkt niet op laptop, ipad en iphone

  • December 14, 2020
  • 3 reacties
  • 210 Bekeken

Bij openen van Pickx app krijgen we elk keer m ladingen van : “Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht”

 

Hoe kunnen we het oplossen, tis bij al onze toestellen zo.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • December 14, 2020

morgen kunnen de Prox medewerkers als ze hier terug langkomen even de instellingen natrekken en indien nodig aanpassen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • December 17, 2020

@Bert Corine Gaat dit over Android toestellen of Apple toestellen? Kan je ook je gegevens toevoegen aan je profiel zodat we het verder kunnen bekijken?


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 17, 2020

Het is nu in orde.