Skip to main content
Vraag

geen tv en internet

  • December 10, 2020
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

beste

 

Sinds vorige week niets meer. Gisteren dan nieuwe Bbox gekregen maar wat ik ook doe resetten,… dsl lampje blijft knipperen en krijg geen internet of tv meer. Vooral het feit dat ik geen internet heb is zeer lastig voor mijn zaak. Iemand de gouden oplossing

 

mvg

maarten

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • December 10, 2020

FYI: dan zal je VDSL signaal niet meer toekomen op de bbox het telefonie kabeltje van je bbox naar de vdsl introdoos is toch in orde, je kunt ook nog bellen naar de helpdesk 080022800 of anders wachten tot er hopelijk nog iemand van Proximus zelf hier vanavond nog reageert!


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 11, 2020

beste

 

Sinds vorige week niets meer. Gisteren dan nieuwe Bbox gekregen maar wat ik ook doe resetten,… dsl lampje blijft knipperen en krijg geen internet of tv meer. Vooral het feit dat ik geen internet heb is zeer lastig voor mijn zaak. Iemand de gouden oplossing

 

mvg

maarten


hi, kan je het klantennr van je fixed gedeelte toevoegen aan je profile  ?
dan kunnen we je lijn verder controleren


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 13, 2020

jonathan.

 

Wat bedoel je met klantennummer fixed gedeelte?

 

mvg

Maarten


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • December 13, 2020

Uw klantnummer voor internet (en vaste lijn) zoals terug te vinden op uw afrekeningen en/of via MyProximus (enkel te vermelden via uw forum login profiel: wijzigen & opslaan; niet publiekelijk in een bericht op dit forum)


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 14, 2020

beste

 

Sinds vorige week niets meer. Gisteren dan nieuwe Bbox gekregen maar wat ik ook doe resetten,… dsl lampje blijft knipperen en krijg geen internet of tv meer. Vooral het feit dat ik geen internet heb is zeer lastig voor mijn zaak. Iemand de gouden oplossing

 

mvg

maarten


hi, kan je het klantennr van je fixed gedeelte toevoegen aan je profile  ?
dan kunnen we je lijn verder controleren


heb Het als een ticket op mijn profiel gezet. Ziet u dat?

mvg

 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 17, 2020

beste

 

Sinds vorige week niets meer. Gisteren dan nieuwe Bbox gekregen maar wat ik ook doe resetten,… dsl lampje blijft knipperen en krijg geen internet of tv meer. Vooral het feit dat ik geen internet heb is zeer lastig voor mijn zaak. Iemand de gouden oplossing

 

mvg

maarten


hi, kan je het klantennr van je fixed gedeelte toevoegen aan je profile  ?
dan kunnen we je lijn verder controleren


heb Het als een ticket op mijn profiel gezet. Ziet u dat?

mvg

 


hi, je verbinding zou ondertussen terug moeten stabiel verlopen