Skip to main content
Beantwoord

Afspraak verhuis

  • December 3, 2020
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

The_Wolfs

Ik heb, telefonisch, een afspraak gekregen in de namiddag van 18/12 vooe de installatie in mijn nieuw huis. Alles ok daar. In de bevestigingsmail staan de gegevens juist... Maar als ik in MyProximus kijk staan de adressen omgewisseld. Moet ik best even met de klantendienst bellen? Of is dit een fout in MyProximus? Het nieuwe adres, waar de technieker nodig is, is in Nieuwrode.

 

Mvg, 

Nick Wolfs 

Beste antwoord door Joel M

@The_Wolfs Zie info op privébericht.Groetjes,Joel

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 10, 2020

@The_Wolfs Zie info op privébericht.Groetjes,Joel


The_Wolfs
  • Auteur
  • Apprentice
  • December 10, 2020

@The_Wolfs Zie info op privébericht.Groetjes,Joel

Bedankt. Het adres klopt dan bij jullie. De MyProximus laat dit dan wel heel verwarrend zien. 

 

Nogmaals bedankt! 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 10, 2020

@The_Wolfs Graag gedaan.Groetjes,Joel