Zowel ik als mijn vrouw beschikken over een iphone dus momenteel is dit nog geen oplossing. op internet vind ik er wel info over terug dus misschien na een update binnenkort?
Wat mij niet duidelijk is of je zelf iets moet doen of dat deze optie VoWifi vanzelf te voorschijn komt op je toestel dat reeds of zal ondersteund worden.
De testen voor VoWifi zijn volop bezig, op verschillende toestellen. De definitieve datum hangt af van het resultaat van deze testen. We houden jullie op de hoogte.
Ik zie meldingen van +/- 20 dagen geleden voor S10/S20 (blijkbaar met nieuwe software update) maar qua Iphone (voorlopig nog) geen nieuws
dus hetgeen ik op facebook gelezen heb klopt dan toch
De testen voor VoWifi zijn volop bezig, op verschillende toestellen. De definitieve datum hangt af van het resultaat van deze testen. We houden jullie op de hoogte.
Ik ben onlangs overgeschakeld naar proximus. Vroeger kon ik binnen in huis bellen, maar nu lukt dit niet meer sinds ik ben overgeschakeld.
ik heb een iphone SE en heb de functie bellen via wifi ingedchakeld, maar als de telefoon van mijn werk is doorgeschakeld moet ik elke keer bijna naar buiten gaan door slecht ontvangst.
Wat kan ik doen en wanneer kan je nu eigenlijk bellen via wifi?
Maar het zou kunnen dat de activatie niet automatisch gebeurd is en dan kunnen de Prox forummedewerkers dit in orde brengen voor u morgen als ze hier terug langskomen.
zet in je forumprofiel het nummer waarover het gaat bv in tekstveld “ticket”
Bijkomende info:
zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.