Skip to main content
Vraag

Pickx app

  • July 15, 2020
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Recente opnames kan ik niet meer afspelen op de proximus pickx app. Ik krijg altijd de foutmelding stream niet beschikbaar. Wat is een oplossing hiervoor? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • July 15, 2020

wordt hier nog gemeld, mss best erbij vermelden voor de proximus medewerkers of het om de iOS  pickx app of om Android app gaat.

Heb je al geprobeerd of het ook niet lukt via http://proximuspickx.be 


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 15, 2020

Het gaat om een Android app. Sinds begin deze week krijg ik deze foutmelding 


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 15, 2020

Via proximus pickx.be gaat het ook niet. Oeps er ging iets verkeerd.. 


Martin
  • July 15, 2020

morgen kunnen de prox medewerkers je settings eens verder nakijken.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 16, 2020

Is dit met één opname of werkt geen enkele opname? 
Ik zie dat de applicatie op 5 toestellen staat. Lukt dit op geen enkel toestel?