Skip to main content
Vraag

Mobile Coverage Extender

  • December 17, 2019
  • 10 reacties
  • 305 Bekeken

Op 11 december bekwam ik een sms van proximus dat er momenteel problemen zijn met de proximus mobile extender en dat er een oplossing zou zijn op 12 december. Echetr vandaag werkt de mobile coverage extender nog steeds niet. Wanneer zal het probleem dat nu al een week aansleept opgelost zijn?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • December 17, 2019

heb je hem al gereset door 10 sec het reset knopje in te drukken

- Mobile Coverage Extender resetten MCE reset (factory reset) uitvoeren:
reset knop achteraan het toestel 10 sec. lang ingedrukt houden
waarna de her-activatie zal opstarten en de dienst na 10 tot 15 min.
automaitsch terug zal geactiveerd worden
proximus.support/mobile-coverage-extender-pro-problemen


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 17, 2019

Dat heb ik gedaan maar het lampje blijft snel groen knipperen na eerst een paar seconden rood te zijn

dank alvast voor uw reactie


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 18, 2019

Het algemene probleem is inderdaad opgelost sinds 12/12.

Als u toch noog problemen ondervindt kan je allereerst proberen om de bbox te herstarten en daarna de reset te doen van de MCE.

Als dit niet helpt zal er een technieker ter plaatse moeten komen. Kan je hiervoor laten weten op welke lijn deze geïnstalleerd is (aanvullen op je profiel) ? Wanneer zou dit passen voor u ?

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 18, 2019

Ik had de bbox al meerdere keren herstart maar gaf geen oplossing. Volgens het sms van proximus van 11 december blijkt de reden in hun netwerk te liggen? Er kan iemand langs komen volgende week 26 en 27 december. Wat kan er voor jullie?


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 18, 2019

@DirkVt 

donderdag 19/12 kunnen we iemand langssturen tussen 10:00 en 14:30.

Past dit voor jou?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 18, 2019

Dat is perfect. Tot morgen


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 19, 2019

Geachte, we hebben nog niemand gezien ook al is de afspraak ook bevestigd per email


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 19, 2019

ik vrees dat als je nog niemand hebt gezien dat er iets zal misgegaan zijn
je hebt ook geen briefje in de bus gekregen van afwezig ?


  • Apprentice
  • October 22, 2020

Enige tijd geleden bestelde ik een Mobile Coverage Extender. Tot op heden mocht ik deze nog altijd niet ontvangen. ☹️


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 23, 2020

@sasenserge Ik heb je vraag verplaatst naar een reeds bestaand topic over de MCE. Ik zie dat de bestelling gisteren werd ingevoerd en de MCE zal begin volgende week worden geleverd. Groetjes, Antonella