Skip to main content
Beantwoord

all entertainment nl

  • June 21, 2019
  • 4 reacties
  • 1267 Bekeken

Hans VG
Forum|alt.badge.img+1
Merk dat de bundel all entertainment nl verdwenen is,heeft die bundel andere naam gekregen,want wilde namelijk binnenkort aanvragen,want de zenders die erin stonden spraken me aan,in welk pakket zitten die nu

Beste antwoord door Anonymous

Hallo Hans VG
Ja, de enterainment bundel op zich bestaat niet meer.
De belangrijkste enterainment channels zijn samengevoegd met de All kids in de nieuwe bundel "Family".
Dat is dan ook de reden waarom je deze niet meer kan terugvinden.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_family/particulieren/producten/proximus-pickx-tv-opties/family.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Antwoord
  • June 24, 2019
Hallo Hans VG
Ja, de enterainment bundel op zich bestaat niet meer.
De belangrijkste enterainment channels zijn samengevoegd met de All kids in de nieuwe bundel "Family".
Dat is dan ook de reden waarom je deze niet meer kan terugvinden.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_family/particulieren/producten/proximus-pickx-tv-opties/family.html

evebxl
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • June 26, 2019
Belangrijk om weten Hans VG is dat de combinatie van Entertainment NL en Movies & Series Pass NL niet meer mogelijk is.

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • January 14, 2021

Geachte

Heb via myproximus app voor 3 weken een opzeg  gedaan om dit te verwijderen.

Dit blijft in behandeling bij controle  en volgens 080022800 is dat normaal zo een lange wachtijd??

3 weken om iets op te zeggen ?? Abonnement blijft wel lopen,!


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 15, 2021

@germain_01 De tv-bundel All Entertainment NL staat op dit moment niet meer actief. Het order is erdoor. Groetjes, Antonella