Beantwoord
Laattijdige annulatie?
Jullie technieker kwam donderdag 3/1 langs voor een installatie. Bleek dat de bekabeling van Proximus in ons appartement esthetisch gezien echt geen optie is. Iets wat ons niet verteld werd tijdens het salesgesprek: De technieker zei dat we er maar een dagje over moesten nadenken, hij zou later terugkomen. Na beraad hebben we ervoor gekozen om de installatie niet te laten doorgaan. Ik belde jullie klantendienst vandaag (zodat de technieker niet moest terugkomen) met dit nieuws en de medewerkster zei dat de annulatie gegrond was, ze dit in orde zou brengen en ik geen kopzorgen moest hebben. Nu krijgen we per post een rekening van 59 euro wegens laattijdige annulatie van bestelling. (geen bevestiging van annulatie ontvangen, ook al was dat door de medewerker gezegd aan telefoon) Ik ben hiervan geschrokken en wens deze niet te betalen. Ik ben immers niet laattijdig en de annulatie is een gevolg van een foute communicatie van een van jullie medewerkers.
Kan ik hiervoor gecontacteerd worden? Want wij vinden dit eigenlijk niet oké.
Vriendelijke groet,
Klantennummer: 611622315
Kan ik hiervoor gecontacteerd worden? Want wij vinden dit eigenlijk niet oké.
Vriendelijke groet,
Klantennummer: 611622315
Beste antwoord door AntonellaD
Dag falks,
Ik heb hiervoor dossier 37134175 opgemaakt. Een dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Ik heb hiervoor dossier 37134175 opgemaakt. Een dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

