Skip to main content

Lege TV guide

  • March 3, 2011
  • 4 reacties
  • 1092 Bekeken

Sedert enkele weken is mijn tv guide verdwenen, en krijg ik de boodschap: geen informatie beschikbaar. Wat te doen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Practitioner
  • March 3, 2011
reset decoder..

  • Rising star
  • March 3, 2011
Decoder resetten helpt meestal wel. Anders contact opnemen met de BGC helpdesk

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • March 3, 2011
Uittrekken uit de stroom en terug insteken is voldoende. Dan krijg je een update (duurt wel een kwartier of zo). Complete rest van decoder indien dat niet helpt.

Reset door stroomonderbreking zoals hierboven en dan als display op F100 staat tegelijk op start/Menu en OK duwen gedurende 5 seconden of zo.

Als dat niet helpt met technische helpdesk bellen 0800 22700, bereikbaar tot 22.00 uur, maar best niet bellen tegen sluitingstijd want dan krijg je de nachtwaker aan de lijn en die weet niks.

  • March 4, 2011
Beste HansQ,

Het volstaat meestal gewoon door de decoder te herstarten zoals sinjoor71 al vermeld heeft.

Anders voer je een reset uit.

Met vriendelijke groeten,

Eva.