Skip to main content
Vraag

Geprogrammeerde opnames worden niet altijd opgenomen

  • 24 februari 2019
  • 6 reacties
  • 254 Bekeken

Ik ben nog niet lang proximusklant en ben al niet tevreden. Ik heb al enkele keren gemerkt dat niet alle geprogrammeerde opnames opgenomen worden. Ik programmeer direkt de ganse serie zodat de aflevering automatisch elke week opgenomen zou worden maar nu blijkt dat er soms afleveringen niet opgenomen worden.
Zijn er nog mensen met dit probleem en aan wat zou dit kunnen liggen?

6 reacties

Martin
  • 33199 reacties
  • 24 februari 2019
Ter info: Inderdaad je bent niet alleen en wat er dan over het algemeen voorgesteld wordt is de decoder en bbox te herstarten of de decoder ook eens te resetten, maar dit lukt daarom niet altijd en hopelijk kunnen de Proximus medewerkers je in dit geval morgen verder helpen als ze terug langskomen.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • 25 februari 2019
Hey Yelenakaro,

kom dit voor bij alle serie opnames? Kan je enkele voorbeelden geven van ontbrekende opnames?

MVG,

Yorick

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 februari 2019
Dit komt niet voor bij alle serie opnames. Dit weekend wou ik naar mijn geprogrammeerde opnames kijken van Cold Case en Temptation Island van vorige week en die waren niet opgenomen terwijl ik in het begin van de serie direkt de ganse serie geprogrammeerd had.

MVG

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 25 februari 2019
Kan je via privébericht even de dagen en tijdstippen van aanvang doorgeven, zodat we dit verder kunnen laten nakijken?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 november 2019

Ik heb alles van Game of Thrones geprogrammeerd om op te nemen bij CAZ maar nu blijkt dat de laatste 5 afleveringen van seizoen 5 en de eerste 5 van seizoen 6 gewoon niet weden opgenomen.  Dat is uiteraard balen als je wil binge-watchen!  Kan dat door proximus worden teruggezet?  En kan ik dat voorkomen in de toekomst?  


Martin
  • 33199 reacties
  • 16 november 2019

Ter info: pas maandag komen ze hier terug van proximus op het forum langs.

Als je kijkt via http://proximuspickx.be kun je de opnames daar eventueel terugvinden.