Enkele maanden geleden ben ik van abonnement veranderd. Of dat vroeg ik toch.....
Van Bizz Mobile L naar Mobilus XL Unlimited.
DIt is alles behalve vlot gegaan.
Na ongeveer 7 verschillende telefoontjes naar de klantendienst wordt mij voor deze maand 60 euro (2x30 euro) aan "Eenmalige kosten Buitengebruik. & wederindienst. tel." aangerekend.
Ik belde Proximus inderdaad om mijn ongenoegen te uitten over;
- Domiciliering werd niet ingesteld, -> herinneringskosten werden daarentegen wel aangerekend (nooit factuur gezien)
- Beloofde korting werd niet aangerekend.
.... enkele zaken die duidelijk besproken waren.
Een maand geleden is mij wel een korting van 10 euro beloofd ( de herinneringskosten, waarvan ik nooit een factuur heb ontvangen)..
DIt is pure waanzin...
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.