Is het normaal dat je na 5 maal telefonisch contact voor een nieuwe voor aanleg van kabel nog altijd geen kabel hebt.
maar al wel 1 maand verloren hebt en ander half uur aan gesprekken en stom wacht muziek van proximus in je oren hebt gekregen??
Als ze dan een afspraak geregeld hebben zetten ze deze op je huidig adres. Echt slim een ontevreden klant.
Voor mij hoeft het nu echt niet meer. Als ze zo aan klanten binding willen doen mooie reclame.
Beantwoord
Slechte service
Beste antwoord door WilfriedJ
Dag Hans
Een 'vooraanleg' kan ook eenvoudig via de website aangevraagd worden.
Al zou dit natuurlijk geen probleem mogen zijn telefonisch, onze verontschuldigingen hiervoor.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/producten/verhuizen-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html
Heb je nog vragen kan dat steeds via deze link.
Mvg, Wilfried
Bekijk origineelEen 'vooraanleg' kan ook eenvoudig via de website aangevraagd worden.
Al zou dit natuurlijk geen probleem mogen zijn telefonisch, onze verontschuldigingen hiervoor.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/producten/verhuizen-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html
Heb je nog vragen kan dat steeds via deze link.
Mvg, Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.