Vraagje
Ik ben een maand geleden overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Wegens mijn bijberoep heb ik een business-abonnement met fixed IP en eigen router achter de b-box. Aangezien mijn kantoor voor mijn bijberoep bij ons thuis is, heb ik daar ook digitale tv. Voor de overschakeling had de verkoopster van Proximus mij beloofd dat dit geen probleem zou geven. Tot nu heb ik op de decoders nog steeds geen toegang tot netflix, en wordt er niet opgeslagen tot waar we een opname gekeken hebben.
Mijn opstelling:
- b-box: werkt enkel als modem, geen DHCP en WIFI.
- eigen router: zorgt voor wifi, bekabeld netwerk, DHCP, een PPPOE-verbinding met proximus.
- 2 decoders: rechtstreeks op de b-box aangesloten.
Op de decoders heb ik dus enkel TV-signaal en geen internet.
Weet er iemand hoe dit opgelost kan worden?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.