Skip to main content
Vraag

Probleem met emailprogramma Thunderbird

  • 13 november 2018
  • 0 reacties
  • 147 Bekeken

Ik gebruik Thunderbird versie 52.5.0(32 bits) als emailprogramma.

Ikzelf kan onder mijn emailaccount zowel emails versturen als ontvangen zonder probleem, maar onder het emailaccount xxxxx.yyyyyy@base.be kan ik sinds een paar dagen enkel emails versturen maar niet (meer) ontvangen.

Ik krijg telkens de volgende foutmelding :

Reporting-MTA: dns; mailrelay119.isp.belgacom.be

Final-Recipient: rfc822;xxxxx.yyyyyy@base.be
Action: failed
Status: 5.0.0 (permanent failure)
Diagnostic-Code: smtp; 5.4.7 - Delivery expired (message too old) '[Errno 61] Connection refused' (delivery attempts: 0)

Hoe kan ik dat probleem oplossen?

N.B. Ik ben destijds overgestapt van Base naar Belgacom, maar onder het account xxxxx.yyyyyy@base.be kon ik sindsdien emails blijven versturen en ontvangen via Proximus.

Graag uw reacties.

0 reacties

Geen reactie