Skip to main content
Beantwoord

Programma niet opgenomen en verkeerde programmatie in tv-gids


Forum|alt.badge.img+1
Ik heb "in Vlaamse velden" in serieopname gezet en de aflevering van gisteren is niet opgenomen. Staat wel in de lijst van opgenomen programma's, maar klik ik erop dan staan er maar 2 opgenomen "in Vlaamse velden". En decoder herstarten helpt niet.
In de tv-gids staat de programmatie van discover chanel en Nat Geo verkeerd.
Wat kan aan beide zaken gedaan worden?

Beste antwoord door HadewychT

Ik zag ze hier wel degelijk staan in de lijst van uw gelukte opnames. Ik heb die opname nog eens verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je ze nu bekijken ?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

25 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 6 november 2018
Er speelt momenteel een algemeen probleem, Peter. Kan je deze avond nog eens proberen?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 6 november 2018
Zo te zien is tv-gids in orde.
Maar "in Vlaamse velden" staat er niet op.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 7 november 2018
Kan je nu nog even je toestellen herstarten zoals hier beschreven? Laat zeker nog iets weten als het probleem zich dan nog voordoet.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 7 november 2018
Hoi LinosD
"in Vlaamse velden" van 5/11 staat er nog niet op en ik zie ook dat het nu uit de lijst van alle opnames verdwenen is.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 7 november 2018
Op welke zender wordt dit programma juist uitgezonden?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 8 november 2018
Op één

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 8 november 2018
Peter, kan je de decoder even volleidg uitschakelen met de schakelaar achteraan het toestel? Grtjs

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 8 november 2018
heb ik al paar keer gedaan maar helpt niet.
grtjes

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 9 november 2018
Peter, heb je die manueel of als serie opgenomen? Want ik vind deze ook in je programmatie niet terug.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 9 november 2018
Charlotte, ik heb die in serieopname staan

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 12 november 2018
Peter, ik heb de serie opname voor je opnieuw ingesteld, de afleveringen zouden nu terug zichtbaar moeten zijn.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 12 november 2018
Samuel, het staat wel opnieuw in de lijst, maar staat er niet op, alleen de 2 opnames ervoor en decoder herstarten helpt niet. Benieuwd of het vanavond opgenomen wordt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 13 november 2018
En wie gaat ervoor zorgen dat het er wel opstaat ?????

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 14 november 2018
Peter, wij zien de opname van maandag 12/11 opgenomen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 14 november 2018
Charlotte, idd, die opname staat erop, maar het gaat over de opname van 5/11 die staat er niet op. Ze stond wel in opnamelijst, maar niet in de programmalijst, daar stonden er toen maar 2 ipv 3 in.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 14 november 2018
Peter, ik probeer even iets voor je. Dit kan een 2tal uurtjes in beslag nemen. Ik geef je een seintje als je dit opnieuw mag testen. Grtjs,

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 14 november 2018
Hallo Peter, de opnames zouden nu hersteld moeten zijn, kan je dit eens uittesten?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 14 november 2018
Hoi Geert, opname van 5/11 staat er nog niet op, ook niet na herstarten van decoder.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 15 november 2018
Is schijnbaar een heel moeilijke bevalling om dat programma erop te krijgen.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • Antwoord
  • 15 november 2018
Ik zag ze hier wel degelijk staan in de lijst van uw gelukte opnames. Ik heb die opname nog eens verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je ze nu bekijken ?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 15 november 2018
Hadewich, het staat er nog niet op, en het rare is, als ik "mijn opnames" bekijk in tv overal, daar kan ik het wel bekijken. En heb decoder nog eens uit en aan gezet.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 15 november 2018
De Proximus TV app is rechtstreeks op het netwerk zelf. Dus zo zijn we zeker dat deze correct staan. Kan je me even het MAC adres van je decoder doorgeven (staat op het etiket onderaan de decoder).

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 15 november 2018
Ik heb wel een goei neus, maar zo'n goei dat ik kon ruiken dat het alleen stond heb ik niet. Ik keek telkens bij de andere 3 waar het niet bij stond.

  • 0 reacties
  • 16 november 2018
Hey Peter! Is je probleem al in orde dan? Zoniet, kan je alsnog het MAC-adres van je decoder geven? Groetjes, Wenzel

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 16 november 2018
Hoi Wenzel, is in orde.
Grtjes