Dankjewel Proximus:
van het ene moment naar het andere, géén SIM aanmelding meer op Tablet (SIM datakaart erin) of smartphone (met zelfde SIM kaart altijd gewerkt)
Proximus annuleert zomaar de mogelijkheid van aanmelden op Smart-Wifi of Fon door de SIM optie uit te zetten in het aanmeldingsmenu...
Zullen maar al denken aan overstap naar andere provider, temeer daar ook de digi-TV dikke prullen worden. ( de laatste dagen, bij uitgesteld kijken, of bij opnames, om de haverklap stilstaand beeld, waar niets meer helpt buiten programma volledig te stoppen en te herbeginnen, of zelfs bij opnames, om eerst door te spoelen tot voorbij het "stop ogenblik"
Dat is KLUNGELEN, van Prox., en kom niet af met decoder en modem herstarten , die worden dagelijks heropgestart, dus probleem duidelijk bij Proximus)
Het is niet "dat het gras altijd groener is aan de overzijde", maar wij kunnen zeer goed vergelijken met bvb Telenet, in gebruik bij familie, waar nooit problemen mee zijn (opnames altijd op eigen digi-corder, en nooit problemen mee) Dat je méér dan twee opnames tegelijk kan maken bij Proximus ..., ja , maar tot welke prijs .....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.