Skip to main content
Beantwoord

Pukcode

  • 3 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 6743 Bekeken

Hallo,

Ik heb per ongeluk 3 x een foutieve pincode ingegeven. Nu moet ik de pukcode ingeven, maar deze heb ik niet meer. Volgens de stappen op proximus en ook wanneer ik bel, moet ik moet het klantennummer ingeven, maar dat blijkt steeds foutief te zijn. Weet iemand een andere manier om de pukcode op te vragen zonder klantennummer?

Groeten

Beste antwoord door Martin

TUI:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 3 oktober 2018
Bezorg je ons via privébericht even het nummer waar dit over gaat?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 oktober 2018
Log je in myproximus dan ga je naar mijn producten .
Dan ga je naar uw abonnement die je hebt met je gsm nr klik

link boven vind je u pukcode en simkaart nr terug )

Martin
  • 32890 reacties
  • Antwoord
  • 3 oktober 2018
TUI:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html