Skip to main content
Beantwoord

Geen Proximus TV


Ik heb sedert deze maand Tutimus. Ik wil kijken naar Proximus TV op mijn laptop. Maar er komt een melding dat ik niet geabonneerd ben, terwijl dit wel in mijn pack zit.

Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Charlotte.D

Kan je nu nog eens proberen in te loggen voor Proximus TV?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

16 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • 30 september 2018
Ter info: proximus team komt pas maandag terug langs op het forum.

Ga eens kijken of je ProximusTV terugvindt op http://myproximus.be
klik op "Mijn Producten" > "Proximus TV" > scroll naar beneden > "Apps" en daar zou je "TV app" moeten zien staan, waar je kunt op klikken om je het registratie nummer kunt zien van de proximus tv applicatie.


NB: Je producten moeten ook gekoppeld zijn aan MyProximus, zie uitleg
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Je kunt op deze pagina ook chatten rechtstreeks met iemand van proximus, wel een tijdje wachten als je op deze pagina bent, want het chatvenster gaat niet onmiddellijk tevoorschijn komen.


ter bijkomende info: > FAQ's

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 1 oktober 2018
Nick, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer en je login van je MyProximus doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 2 oktober 2018
Hallo Nick,

Er was inderdaad een probleem met de koppeling naar je My Proximus. Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan je het nog eens testen aub ?

Groeten

Hadewych

Sedert vrijdag ook terug Proximus klant met Minimus pack. Als ik inlog op my proximus, cloud lukt dit. Als ik de app proximus TV gebruik en inlog krijg ik de melding " Deze login is niet gekoppeld aan een proximus TV -account". Bij mijn klantenprofiel staat nochtans dat de applicatie Proximus TV gelinkt is. Graag een oplossing betreffende dit probleem.
Met vriendelijk groeten, Kenneth

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 2 oktober 2018
paarsepuma1970 kan je via privebericht even je klantgegevens doorgeven? Dan kijk ik dit voor u na. Groeten Els

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 2 oktober 2018
paarsepuma1970 welke inloggegevens gebruikt u voor my proximus? Gr Els

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 2 oktober 2018
paarsepuma1970 ik heb dit even nagekeken en dat is inderdaad correct hebt u problemen op verschillende toestellen? gr Els

Beste, ik heb zowel problemen op de Ipad, mijn samsung S8 als via de webbrowser. Met de melding dat "deze login is niet gekoppeld aan een proximus tv-account" , via de webbrowser" Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account".


Groeten, Kenneth

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 2 oktober 2018
paarsepuma1970 ik zie inderdaad alles correct staan in myproximus kan u eventueel eens proberen in te loggen met u skynet emailadres? Groeten Els

beste, mijn skynet emailadres gebruik ik al jaren niet meer. Ik zou niet weten wat mijn inloggevens van skynet zijn?

Groeten, Kenneth

Beste, wat ik wel zie op de applicatie van My Proximus is dat bij producten, Proximus Tv ( binnenkort beschikbaar) staat.
Groeten, Kenneth

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 3 oktober 2018
Kenneth, als je gaat inloggen op je MyProximus pagina, zie je daar al je vaste producten staan (onderandere je TV abonnement)? Grtjs, Charlotte.

Beste, via webbrowser staat er - internet comfort, proximus tv , smart wifi, cloud, proximus tv applicatie(G59173266)
Via de android applicatie staat er - internet comfort, proximus tv, smart wifi, mobilus s, proximus tv applicatie( binnenkort beschikbaar), cloud ( binnenkort beschikbaar)
Groeten , Kenneth

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • Antwoord
  • 3 oktober 2018
Kan je nu nog eens proberen in te loggen voor Proximus TV?

Beste, het is GELUKT! Hartelijk dank!

Groeten Kenneth

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 3 oktober 2018
Heel graag gedaan. Grtjs, Charlotte.

Reageer