Vandaag ontdekte ik dat van een serie (Quantico) 11 van de reeds 20 opgenomen afleveringen mis. Toevallig de eerste 11. Het lijkt er op dat om een of andere reden de digicorder voor deze serie het aantal te bewaren afleveringen heeft verlaagd naar 10. Nochtans heb ik vorig jaar deze instelling voor gans de digicorder op "alle"gezet.
Ik ben niet zeker dat dit de reden is, want dit is blijkbaar enkel op te vragen wanneer er 2 of meer afleveringen nog op de planning staan in het scherm "geplande opnames". Maar ik heb intussen nog een serie gevonden waarbij het aantal te bewaren afleveringen ook naar 10 was verlaagd. Duidelijk een bug in het systeem.
Dus 2 vragen:
- Hoe kan ik van een serie opvragen en wijzigen hoeveel afleveringen er bewaard worden?
- Kunnen jullie even de verdwenen afleveringen terug zetten?
Mvg,
Christophe
Beantwoord
Verdwenen opnames
Beste antwoord door Christophe007
En het probleem is opgelost. Ik ben per ongeluk zelf op de oplossing gebotst. Je kan namelijk de optie "opnameopties van de serie" ook gewoon terugvinden door in de TV gids een aflevering van de serie in kwestie te selecteren. Daar werkt deze optie altijd.
Ticket mag dicht.
Bekijk origineelTicket mag dicht.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.