De installateur heeft in de kelder een BBOX3 gezet en heeft dan met de bestaande internetkabels op de gelijkvloers de wifi extender met 2 lampjes aangesloten.
Hij werkt zonder plc adapter!
Het linkse lampje knipperd rood en het rechtse brand wit.
We hebben perfect wifi bereik nu.
Nu wil ik boven in de slaapkamer ook wifibereik hebben en heb een 2de wifi extender met 2 lampjes gekocht.
Boven heb ik ook een vaste internetkabel.
Het lukt me echter niet om boven een goed wifisignaal te krijgen.
Hoe komt dit? Wat moet ik doen?
mvg
Andy
Beantwoord
Problemen met installeren 2de wifi extender
Beste antwoord door Duinzandlaan
Ik heb op dit late uur nog een proximusmedewerker te pakken gekregen en hij heeft het opgelost voor me.
extender beneden naast de BBOX kopieren door op de WPS knop te drukken tot lampje knipperd, en dan vervolgens op huisje van de extender drukken tot deze knipperd en dan wachten tot het wifilampje blijft branden.
Nu is deze gekopieerd en heeft de extender de zelfde wifinaam en wachtwoord als de BBOX wat ervoor eigelijk niet het geval was.
Dus morgen ga ik dat ook proberen met de 2de extender en dan is hopelijk alles in orde!
Dank u proximus (Patrick) om me nog te helpen op dit late uur!
Bekijk origineelextender beneden naast de BBOX kopieren door op de WPS knop te drukken tot lampje knipperd, en dan vervolgens op huisje van de extender drukken tot deze knipperd en dan wachten tot het wifilampje blijft branden.
Nu is deze gekopieerd en heeft de extender de zelfde wifinaam en wachtwoord als de BBOX wat ervoor eigelijk niet het geval was.
Dus morgen ga ik dat ook proberen met de 2de extender en dan is hopelijk alles in orde!
Dank u proximus (Patrick) om me nog te helpen op dit late uur!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.