case nummer: 35501920
Ik heb op 31/08/2018 een online bestelling gedaan van een samsung s9 midnight black.
Online staat dat de bestelling is ontvangen maar we zijn nu 7 dagen na de opgegeven
ontvangst datum en het toestel is nog steeds niet aangekomen. Via de telefonische help-
desk kunnen ze mij niet verder helpen. Net voor de 2de maal in het contact centrum geweest
waardat mij werd vertelt dat er ondermijn naam geen bestelling is. Het toestel is volledig betaalt en ik heb ZEER dringend een nieuw toestel nodig. Op klachten mails word er niet geantwoord ( misschien omdat ik mijn geduld heb verloren en onbeschoft ben geweest ? ). Ik vind het zeer jammer dat iemand die klant wil worden van de ene naar de andere plaats wordt gestuurd zonder een duidelijk antwoord. Ik had dit probleem liefst zo snel mogelijk uit de weg willen helpen, helaas heb ik geen tijd meer om wederom 5-7 werkdagen te wachten. Dus ik had via deze weg graag een oplossing gehad zonder me te moeten berusten op het herroepingsrecht en het toestel+abonoment bij een andere provider te moeten gaan kopen.
Mvg
Beantwoord
Bestelling nog steeds niet ontvangen
Beste antwoord door KoenN
Dag kenneths,
Er is momenteel een dossier (35502515) lopende voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten.
Alvast de excuses voor het wachten.
Met vriendelijke groeten
Koen
Bekijk origineelEr is momenteel een dossier (35502515) lopende voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten.
Alvast de excuses voor het wachten.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.