Skip to main content
Vraag

Proximus smart wifi maakt geen verbinding

  • 4 september 2018
  • 6 reacties
  • 1872 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Als Proximus-abonnee (TV/internet/smartphone) kan ik wel inloggen op Proximus-Fon, maar krijg ik geen verbinding met Smart Wi-Fi.
Op m'n smartphone (via de procedure van My Proximus) krijg ik telkens na lang wachten 'Authentificatieprobleem'.
Op m'n wifi-tablet is het ook zoiets: daar vraagt hij naar 'Certificaten'...
Iemand een idee?

6 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 4 september 2018
heb je de verbinding als volgt gedaan ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot/hoe-surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot.html

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 70 reacties
  • 4 september 2018
Uiteraard.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 4 september 2018
kan je ons even je klantengegevens doorgeven via prive ?
dan kunnen we dit verder voor je controleren

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 6 september 2018
Guy_075 ik heb dit even doorgegeven naar de betreffende dienst. We houden u op de hoogte. Groeten Els

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 70 reacties
  • 4 oktober 2018
Goede avond,
Intussen zijn we een maand verder, maar ik heb nog steeds niets vernomen. Het probleem blijft wel bestaan...

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 4 oktober 2018
Guy_075

Uit vorige gelijkaardige ervaring weten we dat het probleem meestal opgelost is als de vlag “overschakelen naar mobiele gegevens” wordt uitgezet (in de geavanceerde wi-fi settings van het device) of door het toestel manueel in te stellen (wel eerst “vergeten” doen van Proximus Smart Wi-Fi, en toestel herstarten. Groeten Els