Geachten,
Ik ben nu in het bezit van een (gewone) GSM Nokia, uitgerust met een Proximus Sim-kaart "Pay en Go".
Kan ik deze Simkaart gebruiken in een eventuele nieuwe smartphone, of dien ik nog bijkomende abonnementen aan te schaffen ?
Ik ben een leek in deze materie.
Graag een seintje a.u.b.
Gegroet.
Roland.
Beantwoord
Aankoop smartphone
Beste antwoord door Martin
Die kun je perfect gebruiken in je nieuwe smartphone.
Indien het formaat van je huidige simkaart niet past in je nieuwe simkaart kun je naar een proximus winkel gaan om die gratis te laten vervangen voor een ander formaat met behoud van je huidig telefoonnummer, als je data staan hebt op je simkaart bv telefoonnummers … en je wilt die laten kopieren naar de nieuwe dan kunnen ze wel iets aanrekenen hiervoor bv 5 €
Bekijk origineelIndien het formaat van je huidige simkaart niet past in je nieuwe simkaart kun je naar een proximus winkel gaan om die gratis te laten vervangen voor een ander formaat met behoud van je huidig telefoonnummer, als je data staan hebt op je simkaart bv telefoonnummers … en je wilt die laten kopieren naar de nieuwe dan kunnen ze wel iets aanrekenen hiervoor bv 5 €
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.