Sinds kort na middernacht komt mijn download snelheid niet boven de 0.9 Mbps. De upload snelheid gaat tot 14.9 Mbps. Test met http://pxs.speedtestcustom.com naar Proximus.
Niet over limiet van 3 TB volgens MyProximus, toch extra 150 GB besteld voor zekerheid.
Modem reset reeds gedaan, Sync OK.
Getracht 0800 22 500 te bellen. Na invoeren telefoonnummer en keuze 4 hoor ik de tekst "Als office & go pro klant wordt u met voorrang behandeld" En dan een disconnect.
Beantwoord
0800 22 500 storingen niet bereikbaar & download snelheid onder 1 Mbps
Beste antwoord door SamuelD
Ik heb je lijn even uitgemeten en ik zie geen storing, het signaal komt goed toe tot op je modem. Ik vemoed dat je probleem ondertussen verholpen is. Indien je toch nog een lagere snelheid hebt raad ik je aan je modem nog eens volledig te herstarten door deze kort van stroom te onderbreken.
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.