Skip to main content
Beantwoord

Geen TV en Wifi is veel te traag

  • 9 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Hallo, ik wou gisteren tv kijken en enige wat ik te zien kreeg was Infochannel 999 met info over een update ivm franstalige zenders in wallonie. Vandaag nog steeds zelfde issue en zowel modem als bbox als 4 keer herstart in goede volgorde en nog steeds hetzelfde probleem. kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door ElsJ

Zia momenteel is uw lijn betrokken bij een algemeen probleem . Zodra dit opgelost is zou u probleem van de baan moeten zijn. Groeten Els
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Martin
  • 33508 reacties
  • 9 augustus 2018
gewist: reden van probleem staat hier onder

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2018
Zia momenteel is uw lijn betrokken bij een algemeen probleem . Zodra dit opgelost is zou u probleem van de baan moeten zijn. Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 augustus 2018
Ik weet wel dat ik in juli een factuur een week later heb betaald 24/07 ipv 16/07, maar dat is ondertussen in orde. krijgt een mens tegenwoordig dan geen waarschuwing? wat moet ik nu doen?
in afwachting, dank ik u alvast.
Zia

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 augustus 2018
Beste ElsJ

Hoe lang gaat dit duren vooraleer het probleem is opgelost? Ligt dit probleem in mijn gemeente of is het nationaal?. Grt, Chantal

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 10 augustus 2018
hi, kan je dit nu even nakijken?
dit zou terug voor je moeten werken

Reageer