Skip to main content
Beantwoord

MyProximus App: Problemen internetverbinding of met onze services

  • 7 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 320 Bekeken

Beste,

Ik blijf deze melding krijgen op de myproximus app. Verder zie ik enkel nog de factuur van juni. Ik heb ook al contact gehad met de helpdesk. Zij hebben mijn account verwijderd welke ik daarna weer moest aanmaken. Probleem blijft echter bestaan.

Beste antwoord door HadewychT

Er waren deze ochtend wel problemen met de My proximus app, maar die zouden nu opgelost moeten zijn. Ondervind je nog steeds hinder ?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

2 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3415 reacties
  • Antwoord
  • 7 augustus 2018
Er waren deze ochtend wel problemen met de My proximus app, maar die zouden nu opgelost moeten zijn. Ondervind je nog steeds hinder ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 7 augustus 2018
Heb mijn account toegevoegd in de MyProximus app.. Nadat ik erop ingelogd had met mijn account?? Daarna werkte het. Vervolgens de andere "beheerder" waarmee ik eerst ingelogd had, verwijderd. Hoewel dit dezelfde account was... Begrijpen wie begrijpen kan. Maar het is opgelost dus...