Skip to main content
Beantwoord

150GB extra volume


Ik probeer via MyProximus 150GB bij te nemen. is altijd gelukt maar sinds gisteren lukt dit totaal niet.

is er een manier dat jullie dit manueel kunnen doen?

Beste antwoord door LinosD

Zou in orde moeten zijn DerbNor (eventueel de modem nog eens herstarten).
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

17 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 17 juli 2018
Hallo,

er is een IT probleem aan de hand met je profiel, ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen en houd je verder op de hoogte.

MVG, Wim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 20 juli 2018
Hallo,

kan je eens controleren of nu alles in orde is?

MVG,

Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 20 juli 2018
er is 2 dagen geleden 150GB bijgevoegd waar ik momenteel bijna over ben.

het probleem met het aanvragen via MyProximus lukt nog steeds niet.

kan er 150 Gb bijgevoegd worden?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 20 juli 2018
Je hebt zonet geprobeerd dit zelf toe te voegen via je myproximus?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 20 juli 2018
ja maar krijg nog steeds de melding dat ik hiervoor moet contact opnemen met de klantendienst

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 20 juli 2018
Ok ik laat het verder bekijken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 20 juli 2018
Zou er 150GB bijgevoegd kunnen worden?

kan dit nog steeds niet aanpassen

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 20 juli 2018
Is gebeurd.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 20 juli 2018
Wim VL schreef:
Is gebeurd.


dit staat nog niet onder mijn volume.

ik wil je alvast bedanken voor de snelle hulp en vriendelijkheid ! 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 24 juli 2018
Wim VL schreef:
Is gebeurd.


Beste.nog steeds geen 150GB meer volume. kan dit erbij gezet worden?

ook kan ik nog steeds dit zelf niet aanpassen via MyProximus

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 24 juli 2018
Je probleem is nog in behandeling, maar normaal heb je nog voldoende volume staan (ook al kan je dit vermoedelijk zelf niet zien). Mocht je toch op smallband komen te staan laat het ons dan weten. MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 15 augustus 2018
Beste, het probleem is nog steeds niet opgelost. ondertussen zit ik terug over mijn limiet en kan dit nog steeds nog niet zelf bij bestellen.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 16 augustus 2018
We porren de bevoegde dienst opnieuw aan met de vraag hier naar te willen kijken, DerbNor!

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 16 augustus 2018
LinosD schreef:
We porren de bevoegde dienst opnieuw aan met de vraag hier naar te willen kijken, DerbNor!


Bedankt! is het mogelijk om 1 extra pack volume bij te voegen? aangezien ik dit niet zelf kan?

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • Antwoord
  • 16 augustus 2018
Zou in orde moeten zijn DerbNor (eventueel de modem nog eens herstarten).

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 16 augustus 2018
LinosD schreef:
Zou in orde moeten zijn DerbNor (eventueel de modem nog eens herstarten).


in orde! bedankt!

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 16 augustus 2018
Graag gedaan!