sinds twee maanden worden er vanuit mijn gsm blijkbaar berichten gezonden naar het buitenland, zonder mijn weten . blijkbaar zou dit door imessage of facetime komen, maar alles is bij mij uitgeschakeld ! ik heb al alles gedaan , volledig reset gsm enz !
al meerdere malen contact gehad met proximus, maar daar wil of kan niemand mij helpen ? 1 x vroeg ik de dame in kwestie om me te laten uitspreken en het uit te leggen, maar die haakte gewoon in ?
bij andere providers blokkeren ze deze nummers of bezorgen ze blijkbaar een creditnota , ... mijn antwoord is steeds dat ik bij apple moet zijn, maar apple stuurt me door naar proximus ?? de kosten blijven oplopen ? wat kan ik in godsnaam doen ? telkens ik mijn gsm uitgeschakeld heb krijg ik opnieuw de melding dat imessage voor extra kosten kan zorgen.
heel vreemd en jammer dat niemand me hierbij wil helpen?
ik denk dat er niets anders op zit dan te veranderen van provider en een nieuw toestel aan te schaffen, maar ook daar was mijn antwoord, : dan moet u dat doen Mevrouw. Al jaren klant, maar blijkbaar liggen ze daar niet wakker van, ? gewoon incasseren dan maar ?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.