Beste,
Eind mei, heb ik in een prx winkel in Leuven een nieuwe toestel gekocht, thuis bleek dat de sim niet paste en een paar dagen later kon ik terug voor een nieuwe kaart.. daar stelde de verkoopster voor om mijn abonnement aan te passen want ik had een verouderde versie.. Ik had nog gevraagd dat mijn nieuwe abonnement toch wel gelijk bleef... "Natuurlijk het werd zelfs beetje goedkoper"
In de loop van juni krijg ik en sms dat mijn verbruik is overschreden... ik bel nog die dag naar Prx klanten dienst: en krijg als antwoord: Mevrouw we kunnen dat nu nt nakijken maar wel als u nieuwe factuur gemaakt is... dan gaan ook alle bonussen, kortingen en ... eraf.
Gisteren krijg ik mijn factuur...ipv van een "beetje minder" dan mijn gewone 37€ heb ik een totaal bedrag van 212. euro..
Direct terug gebeld nr de klanten dienst.. 2 maal een heel onvriendelijk dame aan de lijn gekregen.. met een antwoord van " tja eigen schuld te veel gebeld"
Ik kon zlfs nog al eens niet vragen om mijn vorige facturen er bij te nemen en te vergelijken maar bon, de derde dame nam die tijd wel en uiteindelijk kwam uit dat ik een foutief abon. gekregen had in de winkel... eentje van 300 min in plaats van onbeperkt bellen...
MAAR nu de vraag kan er iets aan mijn Foutieve dure factuur gedaan worden... Ah nee... u was verwittigd.
Terwijl ik wel actie onder nomen had.. maar ze eigenlijk bij prx geweigerd hadden om mij te helpen... de eerste maal dat ik gebeld heb mijn 1e waarschuwing.
Dus nogmaals mijn vraag graag had ik toch hiervoor een tussenkomt gekregen. Ik ben al meer als 15 jaar trouwe klant. maar ik moet toch zeggen dat Prx niet echt klant vriendelijk handelt.
Bedankt voor u tijd .
mvg.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.