Beste Wouter,
Is Proximus hier met mijn voeten aan het rammelen? Mij aan het lijntje aan het houden? Het ziet er zo naar uit. Gisteren heeft proximus gebeld over de bestelde Iphone (besteld op 13/06, nog steeds geen nieuws-- voor de historiek, zie copypaste reacties hieronder) Er werd toen letterlijk tegen mijn vriendin gezegd: "Ik druk hier op 'verzenden' en dan staat het pakket klaar om op te sturen naar u." Na de eerdere avonturen met proximus, nam ik die verklaring uiteraard met een grote korrel zout. Wat een verrassing toen ik vandaag nog maar eens belde naar de klantendienst en men mij daar doodleuk wist te zeggen dat de gsm al sinds 15/06 niet meer in voorraad was en de bestelling daardoor geannuleerd. Ze was ook verwonderd dat niemand mij dat had meegedeeld, alles staat gewoon in het dossier.
Nu vraag ik mij af, beste Wouter en co hier, doen jullie dat vaker, zomaar rechtuit liegen tegen mensen? Of als jullie antwoorden, consulteren jullie wel het betreffende dossier? Mij lijkt van niet. Wat een bende klojo's, wat een onprofessionele houding! Telenet wenkt, Wouter, en jij mag je persoonlijk verantwoordelijk achten voor het klantenverlies van proximus.
HIERONDER MIJN VORIGE VRAAG NAAR INFORMATIE, EN DE REACTIES VAN PROXIMUS, ONDER MEER WOUTER
Beantwoord
Iphone besteld op 13/6, nog steeds niet geleverd!
4 dagen geleden
Aanbiedingen & Promoties
7 reacties
97 keer bekeken
Klacht
iphone
bestelling
JML
JML
Apprentice
1 reactie
Hallo,
Ik heb op 13/06 een IphoneSE besteld bij jullie, en die zou de volgende dag geleverd worden. Het gaat om bestelling R4WEBSHOP001332075. Dat gebeurde niet, in de plaats kreeg ik een sms dat de levering vertraging opliep. Geen verdere uitleg van hoelang of waarom. Ik heb intussen ook gebeld naar de klantendienst en daar was de uitleg: er is een verkeerde registratie gebeurd, dat moet intern door IT opgelost worden en dan wordt de gsm verstuurd. Er zou ook 'urgent' gestaan hebben bij het dossier (zei de klantendienst, natuurlijk kan ik dat niet verifiëren) Welk probleem er precies was, werd ook niet gezegd. Tja... Nu, een week later, zijn we nog steeds aan het wachten. Op de orderlink staat dat ze ermee bezig zijn. Maar hoelang kan het duren om een IT-fout (die hier op het forum trouwens vaker opduikt als reden, recht te zetten? Mag ik nu eindelijk weten wanneer ik die gsm, die tussen haakjes betaald is, zal krijgen?
icon
Beste antwoord door WouterM
Hallo JML!
Best is dat je hun probeert te contacteren, je kan hen bereiken op het nummer 0800 999 74. Alvast onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Groetjes,
Wouter
Bekijk origineel
Like (0)
Citeer
Share
7 Reacties
Oudste eerst
MrD180
MrD180
Apprentice
1 reactie
4 dagen geleden
Net hetzelfde probleem. Betreft bestelling R4WEBSHOP001338044. En de mensen aan de helpdesk zijn vriendelijk en alles. Maar blijkbaar moet die order worden doorgegeven. En ik vermoed dat de verantwoordelijke daarvoor in verlof is! Als er niet snel een oplossing komt ben ik klant af bij proximus!!!
Like (0)
Citeer
WouterM
Reputatie 4
Badge +2
WouterM
Support medewerker
273 reacties
3 dagen geleden
Hallo JML!
Ik zie dat je order momenteel afgehandeld is bij ons, had je reeds een track&trace code ontvangen van Dynalogic? Zij regelen de verdere levering van je toestel.
Groetjes,
Wouter
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Like (1)
Citeer
JML
JML
Auteur
Apprentice
1 reactie
3 dagen geleden
Hallo Wouter,
We hebben niets ontvangen. En op de link naar de bestelling staat de bestelling nog steeds 'in behandeling'. Wat nu?
Like (0)
Citeer
groovyfunky
groovyfunky
Apprentice
5 reacties
19 uur geleden
JML,
geeft het op. Ik ga het ook doen. Na 3 bestelpogingen en 4 mislukte leveringen heb ik het opgegeven. Ipv bijkomende abonnementen gaan ze er geen enkel meer hebben. De mensen aan de helpdesk zijn vriendelijk maar ze mogen niets doen. Back office moet terug bellen, waarschijnlijk op het nummer dat niet werkt. Ik hoor niets van ze. Maar bestelling begin mei gedaan en nog steeds niet. Telenet gaat blij.
Like (0)
Citeer
AkiW
Reputatie 6
Badge +3
AkiW
Support medewerker
257 reacties
19 uur geleden
Beste,
Proximus heeft u een sms gestuurd dat er een vertraging is op de levering van uw bestelling. Onze bevoegde dienst is hiervan op de hoogte en doet het nodige om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Zij zullen u ook nog rechtsreeks terugcontacteren hierover.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Like (0)
Citeer
AkiW
Reputatie 6
Badge +3
AkiW
Support medewerker
257 reacties
19 uur geleden
Er is hiervoor ook reeds een dossier voor geopend. De bevoegde dienst zal u terugcontacteren hierover.
Groeten, Aw
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Like (1)
Citeer
WouterM
Reputatie 4
Badge +2
WouterM
Support medewerker
273 reacties
18 uur geleden
Hallo JML!
Best is dat je hun probeert te contacteren, je kan hen bereiken op het nummer 0800 999 74. Alvast onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Groetjes,
Wouter
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Like (1)
Citeer
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.