Skip to main content
Vraag

Proximus TV app


ArmandoBrenda
Ik heb een probleem met de Proximus TV app.

Als ik inlog, krijg ik steeds de melding ‘Oeps, er ging iets mis’.

HELP!
This topic has been closed for comments

3 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 21 juni 2018
Heeft dit voor jou in het verleden wel gewerkt, ArmandoBrenda? Bezorg je ons via privébericht even het lijnnummer of klantnummer waaraan je TV-producten zijn gekoppeld? Een TV-product en een decoder zijn immers een voorwaarde om ook van de app te kunnen genieten.

ArmandoBrenda
  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 juni 2018
Dat heeft in het verleden inderdaad wel gewerkt. Privébericht verstuurd.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 21 juni 2018
ArmandoBrenda blij dat te horen. Groeten Els