Skip to main content
Beantwoord

Klacht rond veranderen pack zonder toestemming

  • 19 juni 2018
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Beste,
Ik bel gisteren jullie helpdesk om een afspraak vast te leggen voor een installatie in een appartement B. vandaag krijg ik bericht dat het pack van m'n ander appartement zonder het te vragen wordt omgezet naar familus. ik krijg tevens een mail waar ik zogegezegd info over gevraagd hebt. wanneer ik de helpdesk terugbel , wordt me gemeld dat dit niet veranderd kan worden. na vraag over inhoud wordt naar website verwezen en prijs zou dezelfde zijn als deze huidig pack. na verificatie toch 7 eur duurder. Hoe kan ik dit annuleren ? alvast bedankt voor uw hulp
mvg
Ann s

Beste antwoord door HeidiE

Dag Ann,

Naar aanleiding van je e-mail is dossier 34522583 hiervoor al in behandeling.

De bevoegde dienst zal je verder contacteren.

Met vriendelijke groeten,

HeidiE
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • Antwoord
  • 20 juni 2018
Dag Ann,

Naar aanleiding van je e-mail is dossier 34522583 hiervoor al in behandeling.

De bevoegde dienst zal je verder contacteren.

Met vriendelijke groeten,

HeidiE

Reageer