Skip to main content
Beantwoord

Om toegang te krijgen tot deze optie...


Krijg telkens de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." De Proximus tv applicatie staat wel tussen 'Mijn producten', maar tv kijken op de laptop werkt dus niet.
Op de gsm werkt trouwens ook niet. Krijg daar telkens na het inloggen de melding "Oeps, er ging iets verkeerd".

Beste antwoord door SamuelD

Marrtijn, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken 😉
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2018
Marrtijn, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 juni 2018
Ja, het werkt. Dank je wel.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 16 juni 2018
Graag gedaan!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 juli 2018
Beste,

Ik zit met hetzelfde probleem, nl. Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.

Kan dit voor mij ook aangepast worden aub?

alvast bedankt!
mvg,
Luc

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 19 juli 2018
Luc, kan je via een privé bericht even je login van je MyProximus account doorsturen en je klantennummer? Dan kijk ik het onmiddellijk even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 juli 2018
Beste Charlotte,

Heb je mijn privé bericht goed ontvangen?

grtz
Luc