Ik kan op Skynet geen mails meer ontvangen noch met imap.skynet.be noch op imap.proximus.be
Ik kan eveneens geen mails meer versturen noch met smtp.skynet.be noch op relay.proximus.be
Het updaten van mijn emailadres via outlook lukt evenmin. Ook het resetten van mijn wachtwoord
geeft geen resultaat.
Via Myproximus lukt het allemaal wel .
Kun je mij helpen it op te lossen ?
Beantwoord
E-mailadres werkt niet meer via Skynet
Beste antwoord door ADEP
Het Probleem is opgelost. Het situeerde zich ergens rond de paswoorden van microsoft, outlook, Skynet , Thunderbird en rond de “ verbonden accounts “ van outlook en de synchronisatie . Na vele pogingen tot vernieuwen wachtwoord, verwijderen account, terugplaatsen account, aanmelden verbonden accounts ,updaten verbonden accounts en alles wat nog mogelijk was met de account, heb ik uiteindelijk de account uit “ verbonden accounts “ verwijderd en ben dan terug via proximus webmail en Thunderbird met de dezelfde zenuwslopende pogingen herbegonnen met wachtwoord vernieuwingen enz… TOT IK PLOTS DE MAILS OP MIJN SKYNET ACCOUNT ZAG VERSCHIJNEN.
Nadien heb ik dan maar alle wachtwoorden van alle accounts vernieuwd en werkt ( voorlopig ? ) alles weer optimaal.
Het enige wat niet meer is gelukt is mijn account toe te voegen aan "verbonden accounts van outlook "
;al weet ik ook niet wat daar de noodzaak of het praktisch nut van is !?!
Als afsluiter wil ik jullie allemaal van harte danken voor de hulp , de tussenkomst en de nuttige tips om mijn probleem opgelost te krijgen.
André.
Bekijk origineelNadien heb ik dan maar alle wachtwoorden van alle accounts vernieuwd en werkt ( voorlopig ? ) alles weer optimaal.
Het enige wat niet meer is gelukt is mijn account toe te voegen aan "verbonden accounts van outlook "
;al weet ik ook niet wat daar de noodzaak of het praktisch nut van is !?!
Als afsluiter wil ik jullie allemaal van harte danken voor de hulp , de tussenkomst en de nuttige tips om mijn probleem opgelost te krijgen.
André.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.