Mijn klantennummer: 619014277
Ik heb in januari mijn abonnement van Proximus opgezegd en alle toestellen teruggestuurd.
In maart kreeg ik 8 euro aangerekend voor de huur van de decoder (factuur 6830268458). Na een telefoontje met de klantendienst werd mij verzekerd dat het om een vergissing ging. Het bedrag werd gecrediteerd (creditnota 6893205017) en ik moest geen verdere actie ondernemen. Ik heb dit bedrag echter teruggestort gekregen.
Nu merk ik dat er in april en in mei ook 8 euro werd aangerekend voor de huur van decoder (factuur 6832197932 en 6834124333). Blijkt dat het bedrag van april werd opgehoffen door creditnota 6893205017, het bedrag van mei is weer van mijn rekening gegaan via domiciliëring . De factuur 6836055375 van juni voor 8 euro staat al klaar zie ik.
Ik verwacht dat u, zonder bijkomende administratieve rompslomp of heen en weer gemail deze aanrekeningen definitief stop zet, de factuur van juni annuleert en 16 euro onterecht betaalde som terug stort op mijn rekening aub.
Een vergissing kan gebeuren, maar als een vergissing systematisch blijkt te zijn, wordt het intentioneel.
Beantwoord
Aanrekening decoder na opzegging
Beste antwoord door KoenN
Dag Aca,
Alvast de excuses hiervoor!
Ik heb een dossier 34410462 opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je in orde brengen en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen
Bekijk origineelAlvast de excuses hiervoor!
Ik heb een dossier 34410462 opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je in orde brengen en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.