In de rubriek "klantenkloterij"... Je belt naar 0800 22800 omwille van een technisch probleem met Proximus TV. 25 minuten lang wachten, muziek maar geen enkele indicatie dat je binnen X minuten zal geholpen worden.
Ik geef het op en probeer de chat. De kerel van de chat lijkt niet te kunnen lezen of in elk geval niet te begrijpen waar ik het over heb. Als ik zeg dat Proximus TV niet werkt, dan moet je me toch niet gaan vragen of ik van kanaal kan veranderen toch? Ik vraag verschillende keren of er mij iemand kan bellen. Wordt genegeerd. Uiteindelijk hoofdletters getypt. Daarop zet die kerel dat ik naar 0800 22800 moet bellen.
Het is goed dat we niet weten waar die gasten zitten want een mens krijgt zin om er naartoe te stappen en die gasten eens een goede rammeling te geven.
Ik ben al m'n hele leven bij Belgacom/Proximus en ik was bereid om er de veel te hoge prijs voor te betalen omdat de technische ondersteuning goed was en ik geen techneut ben. Maar zoals het de laatste tijd gaat, pfff...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.