Skip to main content
Beantwoord

OneDrive voor Business


Ik slaag er niet in om mijn ODvB te activeren/benaderen. Na inloggen in My Proximus en klikken op de link portal.office.com geef ik in het inlogscherm mijn emailadres in. Ik krijg dan 2 opties : werkaccount en persoonlijk account. Bij kiezen van werkaccount en ingeven van mijn wachtwoord krijg ik steeds de boodschap dat mijn paswoord of mijn emailadres niet geldig is. Als ik een nieuw paswoord aanvraag krijg ik dit toegezonden op het emailadres dat ik ook gebruik om in te loggen, maar opnieuw de boodschap dat het paswoord niet correct is. Reeds contact gehad met de technische ondersteuning maar geen oplossing gevonden. Iemand hier op het forum die mij kan helpen ? Alvast bedankt.
PS : de onderwerpen op het forum heb ik allemaal doorgenomen maar bieden geen oplossing

Beste antwoord door Wim VL

Dag Stefan, ik zie niet meteen een probleem, je one drive staat geregistreerd aan je myproximus en je hebt een login. Heb je al proberen aanmelden op https://login.microsoftonline.com met je admin@fc...onmicrosoft.com login?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • Antwoord
  • 4 juni 2018
Dag Stefan, ik zie niet meteen een probleem, je one drive staat geregistreerd aan je myproximus en je hebt een login. Heb je al proberen aanmelden op https://login.microsoftonline.com met je admin@fc...onmicrosoft.com login?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 juni 2018
Alles werkt. Bedankt voor de zeer snelle oplossing.