Sinds enkele weken heb ik een Bizz All in abonnement met TV.
Echter, vanaf het begin lukt het me niet om in te loggen op de website www.proximustv.be of via de app op mijn iPhone. Beiden geven telkens dezelfde melding: Login en/of paswoord zijn ongeldig
Ik gebruik dezelfde gegevens om bij Myproximus in te loggen, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb al verschillende mails gestuurd en telefonisch contact gehad, maar telkens geen oplossing. Graag dus een oplossing via dit forum.
Bedankt alvast!
Jan
Beantwoord
Aanloggen op ProximusTV website en app lukt niet
Beste antwoord door Jan10
ok, na wijziging in nieuw paswoord, kan ik opens wel inloggen op de website. Ik krijg dan de melding dat het product is geactiveerd of gekoppeld aan mijn account. Ziet er goed uit!
Kan ik nu mijn pude paswoord weer terugzetten?
Bekijk origineelKan ik nu mijn pude paswoord weer terugzetten?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.