Skip to main content
Beantwoord

Aanloggen op ProximusTV website en app lukt niet


  • Rising star
  • 15 reacties
Sinds enkele weken heb ik een Bizz All in abonnement met TV.

Echter, vanaf het begin lukt het me niet om in te loggen op de website www.proximustv.be of via de app op mijn iPhone. Beiden geven telkens dezelfde melding: Login en/of paswoord zijn ongeldig

Ik gebruik dezelfde gegevens om bij Myproximus in te loggen, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb al verschillende mails gestuurd en telefonisch contact gehad, maar telkens geen oplossing. Graag dus een oplossing via dit forum.

Bedankt alvast!
Jan

Beste antwoord door Jan10

ok, na wijziging in nieuw paswoord, kan ik opens wel inloggen op de website. Ik krijg dan de melding dat het product is geactiveerd of gekoppeld aan mijn account. Ziet er goed uit!

Kan ik nu mijn pude paswoord weer terugzetten?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 4 juni 2018
Dag Jan, welke login gebruik je precies? MVG, Wim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 4 juni 2018
Gelieve via deze link door te geven aub:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 4 juni 2018
Ik zie niet meteen een probleem. Lukt het om in te loggen in je myproximus? Gebruik je misschien een speciaal teken in je wachtwoord? Probeer desnoods eens een nieuw wachtwoord in te stellen met enkel cijfers en letters.

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 4 juni 2018
Geen problem met inloggen op MyProximus en wachtwoord bestaat enkel uit cijfers en letters, geen special tekens

Het kan niet te maken hebben met status als beheerder (wat ik ben volgens mij)
Of dat de dienst nog moeten worden geactiveerd/gelinked aan mijn account?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 4 juni 2018
Zou je toch voor de zekerheid eens je paswoord willen wijzigen en opnieuw proberen? Je kan het nadien altijd terug zetten zoals voorheen.

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • Antwoord
  • 4 juni 2018
ok, na wijziging in nieuw paswoord, kan ik opens wel inloggen op de website. Ik krijg dan de melding dat het product is geactiveerd of gekoppeld aan mijn account. Ziet er goed uit!

Kan ik nu mijn pude paswoord weer terugzetten?

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 4 juni 2018
Hallo Jan, via deze link vind je de nodige info. terug. Groeten Geert

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 5 juni 2018
Wim/Geert

Bedankt voor de support en de snelle oplossing!

Waarom dat via de telefoon niet kon, is me een raadsel...