Ik ben momenteel nog klant bij Telenet, maar heb onlangs ingetekend op een promotie van Proximus. Bij de bestelling heb ik mijn EasySwitch ID meegegeven, met de expliciete vraag om ook mijn huidige telefoonnummer (vaste lijn) mee over te dragen naar Proximus.
Gisteren krijg ik een sms om mijn afspraak met de technicus (morgen 23/05) te bevestigen. Hierin wordt echter een volledig nieuw telefoonnummer vermeld.
Ik heb net gebeld naar de klantendienst en volgens de medewerker daar zou het nieuwe nummer enkel mijn identificatie voor ProximusTV zijn, en zou mijn bestaande telefoonnummer wel degelijk worden overgedragen.
Langs deze weg wil ik toch even polsen of dit klopt. Mogelijk zijn er andere personen met een gelijkaardige ervaring, of kan een medewerker van Proximus dit expliciet bevestigen?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.