Op vrijdagnamiddag 19/05 vastgesteld dat we geen internet en tv hebben al zeker tot dinsdagmorgen 23/05 omdat Proximus geen techniekers heeft die de nieuwste fiber lijnen kan repareren en al zeker niet in het weekend. Het is niet te geloven wat er bij proximus allemaal gebeurd. Ik probeerde net nog een half uur te bellen om te weten wanneer mijn afspraak zal zijn op dinsdag maar het is alsof ze mijn telefoon niet meer willen opnemen.
Ik dien een officiële klacht in bij de ombuds en ik eis ons dossier op bij proximus; Ik stel deze vraag via het forum want mijn telefoon wordt niet meer opgepakt. Het dossier bevat al heel wat interventies die alle stoten van Proximus aantoont sinds de verhuis naar onze nieuw woonst. In het kader van GDPR moet het niet te moeilijk zijn om dit dossier te pakken te krijgen. Via een FON ook geen internet te krijgen want dat signaal is niet sterk genoeg....anno 2018
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.