Ik kan noch via laptop, noch via smartphone, noch via webmail nieuwe e-mail binnenhalen.
Communicatie vanuit Proximus is zoals steeds quasi nihil. Bij het proberen aanmelden op Proximus Webmail krijg ik enkel de boodschap "Mailbox locked".
Ik kan geen connectie meer maken met de mailserver.
Mijn klantennummer is 605797886.
Graag z.s.m. ondersteuning en rechtzetting, aub.
Beantwoord
"Mailbox locked"
Beste antwoord door Charlotte.D
Nico, de 3 mailboxen via je klantennummer staan inderdaad momenteel gelocked, omdat er vanop deze account teveel spam werd verstuurd. Aangezien het de 4e keer was dat het paswoord moest worden gereset via de server staat deze nu momenteel voorlopig 'locked'.
Wij raden aan eerst al je toestellen te cleanen en scannen op virussen en spam. Als dit is gebeurd kan je ons dit doorgeven en dan laten wij dit door onze interne IT dienst terug open zetten. Grtjs, Charlotte.
Bekijk origineelWij raden aan eerst al je toestellen te cleanen en scannen op virussen en spam. Als dit is gebeurd kan je ons dit doorgeven en dan laten wij dit door onze interne IT dienst terug open zetten. Grtjs, Charlotte.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.