Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app inloggen lukt niet


Krijg niet ingelogd op de tv app. Kom telkens terug uit op de inlog pagina.

Beste antwoord door SamuelD

sophiedebats, bij deze is het voor je aangepast en opgelost.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • 29 april 2018
TUI: pas morgen maandag zal er iemand van Proximus een aanpassing/instelling kunnen doen om dit in orde te brengen, aangezien ze op een zondag normaal gezien niet reageren op het forum.

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 108 reacties
  • 29 april 2018
Er blijkt toch iets mis met de instellingen , bij mij lukt het ook niet op smartphone en labtob....
nochthans alle gegevens correct ingevuld van My Proximus...

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 april 2018
Ik krijg ook telkens het login-scherm

Martin
  • 33520 reacties
  • 29 april 2018
als je altijd terug komt op het inlog scherm moeten ze bij Proximus ergens een aanpassing doen en dan werkt het terug, is hier al dikwijls genoeg op het forum bewezen geweest dus morgen kunnen ze dit wel voor u fixen.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 30 april 2018
Mvhac, kan je het nummer van je vaste lijn of klantennummer sturen via privé bericht naar Het Proximus Team zo kan ik even nakijken wat de oorzaak kan zijn.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • Antwoord
  • 30 april 2018
sophiedebats, bij deze is het voor je aangepast en opgelost.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 30 april 2018
Danny, je profiel staat in elk geval correct, indien het nog steeds niet lukt kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de login die je gebruikt.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 april 2018
Ook wij hebben eenzelfde probleem, dat hier blijkbaar standaard lijkt voor te komen. De Proximus TV app vraagt om de MyProximus login en paswoord, maar geeft dan de melding dat de "de accountgegevens die hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).

Ik weet intussen al dat de app niet gelinkt is met MyProximus, op basis van hetgeen ik hier en elders heb kunnen lezen. Bij anderen werd dit manueel gedaan door een Proximus-medewerker.

Ik heb vervolgens de tip gevolgd om de MyProximus app en de Proximus TV app op de smartphone te verwijderen en opnieuw te installeren, zodat deze zouden linken. Resultaat: de MyProximus app geeft de melding "Er zijn problemen met je internetverbinding of met onze services. Gelieve het later te proberen" en Proximus TV doet het nog steeds niet op de smartphone.

Op het andere GSM-nummer dat we hebben, werkt de MyProximus app wel nog.

Graag een oplossing, zowel voor de MyProximus app als voor de Proximus TV app.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 30 april 2018
Dag Dimitri,

kan je nog eens proberen aanloggen op de proximus tv app?

MVG,

Wim

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 april 2018
Wim VL schreef:
Dag Dimitri,

kan je nog eens proberen aanloggen op de proximus tv app?

MVG,

Wim


De Proximus TV app werkt intussen.

De MyProximus nog niet.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 30 april 2018
Dag Dimitri,
Nog even ter info dit
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access...
Hopelijk geeft het een oplossing
Mvg. Wilfried