Deze week is mijn bbox2 door een bbox3 vervangen. Ik had gehoopt dat dit de problemen met de wifi zou oplossen (op mijn iphone is alleen 4g bruikbaar), maar het tegendeel is waar.
Nu werkt ook Netflix niet meer, op welke manier ik ook probeer:
- via chromecast en wifi (2.4 en 5.0)
- via smart functie van Philips tv zelf (zowel wifi als plc/ethernetkabel)
- via (nieuwe) proximus tv decoder (rechtstreeks via kabel aangesloten)
De verbinding (eenmaal het apparaat opnieuw opgestart, ingesteld) komt wel tot stand maar enkele minuten later valt de verbinding weg. Tijdens 1 aflevering tot 20 maal toe. Onmogelijk om zo van een serie te genieten.
Zelfde problemen duiken ook op bij het herstarten van een tv programma via de tv gids. Alleen live tv lijkt geen problemen op te leveren.
Er is inmiddels al twee keer een proximus technieker langsgeweest. De eerste heeft een tehnicolor toestel geplaatst, de tweede een sagem. Het lijkt niets uit te maken. Met de bbox2 kon ik tenminste nog netflix kijken.
Heeft iemand nog een idee? Behalve modem en toestellen herstarten, enz, want dat is uiteraare al (vaak) gebeurd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.