Beantwoord
Geen aansluiting op nieuw adres
Op 26 maart 2018 verhuis doorgegeven, installatie zou op 23 april 2018 op nieuw adres uitgevoerd worden. Technieker (snotneus die de indruk gaf om er vlug van af te zijn) komt langs en zegt dat hij gezien heeft dat er een kortsluiting op de lijn zit. Na een korte rondgang zegt hij dat er geen aansluiting is voor Proximus op het nieuw adres. Waarom moet dit een maand duren als er op voorhand kan gezien worden dat er een kortsluiting op de lijn zit? Op het nieuw adres is er een aansluiting voor Telenet maar Proximus is dus niet mogelijk? Jammer dat ik na meer dan 20 jaar klant te zijn geweest bij Proximus moet overstappen. Wat moet ik doen om onze mailadressen te blijven gebruiken de eerstvolgende maanden?
Beste antwoord door Martin
de uitleg voor terugsturen ook bij opzeg .... staat > hier
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.