Skip to main content
Beantwoord

Geen aansluiting op nieuw adres


Op 26 maart 2018 verhuis doorgegeven, installatie zou op 23 april 2018 op nieuw adres uitgevoerd worden. Technieker (snotneus die de indruk gaf om er vlug van af te zijn) komt langs en zegt dat hij gezien heeft dat er een kortsluiting op de lijn zit. Na een korte rondgang zegt hij dat er geen aansluiting is voor Proximus op het nieuw adres. Waarom moet dit een maand duren als er op voorhand kan gezien worden dat er een kortsluiting op de lijn zit? Op het nieuw adres is er een aansluiting voor Telenet maar Proximus is dus niet mogelijk? Jammer dat ik na meer dan 20 jaar klant te zijn geweest bij Proximus moet overstappen. Wat moet ik doen om onze mailadressen te blijven gebruiken de eerstvolgende maanden?

Beste antwoord door Martin

de uitleg voor terugsturen ook bij opzeg .... staat > hier
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33508 reacties
  • 24 april 2018
de mailadressen / mailbox blijven 18 maand geldig na opzeg.

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 24 april 2018
Bedankt voor uw antwoord. Wat doe ik met de modem en de decoder?

Martin
  • 33508 reacties
  • Antwoord
  • 24 april 2018
de uitleg voor terugsturen ook bij opzeg .... staat > hier

  • Auteur
  • Rising star
  • 22 reacties
  • 24 april 2018
OK bedankt!

Reageer