Skip to main content
Beantwoord

Bbox 3 terugsturen na einde abonnement


Hallo, via Easy Swith ben ik van provider veranderd. Ik kreeg nu een afrekening van 99 euro voor de bbox3modem... uiteraard, maar gek dat ik geen document kreeg om de modem terug te sturen na gebruik. Via 080022800 vertelde men dat ik mijn modem in de verpakking gewoon mag terugdragen naar een UPS punt. Zonder documenten of iets... Klopt dit wel ?

Beste antwoord door Joel M

Hallo,

Ik heb de nodige tegoednota 6893277649 van 99EUR opgemaakt.

U hoeft dus niets betalen.



Groetjes,

Joël
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • 20 april 2018
ter info: de procedure staat beschreven hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

  • Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 20 april 2018
Bedankt voor je reactie.
Dat heb ik gezien, maar heb nooit documenten ontvangen. Waarom zegt men mij dan niet aan de telefoon dat er een verzendlijst bij moet. Kan ik die documenten niet gewoon downloaden ?

Martin
  • 33520 reacties
  • 20 april 2018
Moest er hier niet binnenkort iemand van Proximus zelf je verder helpen kun je best ook je vraag een via een Privébericht sturen (klik hier)

  • Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 20 april 2018
Dank u !

Martin
  • 33520 reacties
  • 20 april 2018
Als bijkomende info:
Ik heb een tijd geleden ook een bbox3 omgeruild in een ups punt en er waren ook geen labels bij om de oude terug te sturen, toen heeft men daar zelf de nodige labels aangemaakt, maar of men dat in ieder ups punt doet of wilt doen dat weet ik echter niet.

  • Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 20 april 2018
Bedankt voor de bijkomende informatie !

  • Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 22 april 2018
Heb ondertussen een bericht gestuurd naar het Proximus hulp team.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 24 april 2018
Beste Steven_047,

Kan u mij een klantnummer en factuurnummer bezorgen.
via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het even na voor u.

Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joël

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • Antwoord
  • 25 april 2018
Hallo,

Ik heb de nodige tegoednota 6893277649 van 99EUR opgemaakt.

U hoeft dus niets betalen.



Groetjes,

Joël

  • Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 27 april 2018
Hartelijk bedankt voor de snelle oplossing !!!

Steven

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 27 april 2018
Graag gedaan.Groetjes,Joël

Reageer