Skip to main content
Vraag

Proximus tv app | zwart beeld en/of vertraging geluid | iPad


Sinds enkele dagen werkt de proximus tv app op de iPad niet goed.

Of na enkele minuten wordt het beeld zwart. Als ik op het scherm druk krijg ik onderaan de knoppen te zien (pauze, stop, etc.) Als ik op pauze druk, en daarna op start gebeurt er niets: beeld blijft zwart en geen geluid.

Of na enkele minuten stopt het beeld even, komt daarna weer terug met een vertraging in het geluid.

Wifi werkt goed, probleem doet zich ook voor als ik iPad naast router zet.
Wat zo er aan de hand kunnen zijn?
Bedankt voor jullie reactie

15 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 17 april 2018
Dag Jantje_B kan u eventueel proberen om de app opnieuw te installeren? Groeten Els

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 70 reacties
  • 17 april 2018
Dit klinkt mij bekend in de oren, evenals het antwoord. Bij mij hielp zelfs een factory reset van het IOS niet.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 17 april 2018
Beste ElsJ en bk316209,
Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb zojuist de app opnieuw geïnstalleerd op de iPad.
De komende dagen zal ik de app regelmatig gebruiken om te testen en zal zo snel als mogelijk feedback geven.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 17 april 2018
Jantje_B Prima we horen het wel.Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 27 april 2018
Goedemorgen ElsJ,
App is opnieuw geïnstalleerd en ik heb het enkele dagen gebruikt.
Helaas is dit niet de oplossing.
Het probleem blijft bestaan:
Jantje_B schreef:
Of na enkele minuten wordt het beeld zwart. Als ik op het scherm druk krijg ik onderaan de knoppen te zien (pauze, stop, etc.) Als ik op pauze druk, en daarna op start gebeurt er niets: beeld blijft zwart en geen geluid.

Of na enkele minuten stopt het beeld even, komt daarna weer terug met een vertraging in het geluid.

Wifi werkt goed, probleem doet zich ook voor als ik iPad naast router zet.
Wat zo er aan de hand kunnen zijn?
Bedankt voor jullie reactie


Ik zie op het forum dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Hoe hebben anderen dit opgelost?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 27 april 2018
Is het een verschil of je via wifi kijkt, of via 4G ?

Er zijn 2-3 weken geleden inderdaad problemen geweest maar deze zijn ondertussen opgelost. Ik heb het in ieder geval al doorgegeven naar de mensen van de app voor verder onderzoek.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 27 april 2018
Dag HadewychT
Mijn iPad is zonder 4G, dus ik kijk enkel via wifi.

AndyR
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 104 reacties
  • 2 mei 2018
Ik heb een update gevraagd aan de ingenieurs die het aan het onderzoeken zijn, zodra we informatie krijgen laten we je het weten.

AndyR
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 104 reacties
  • 2 mei 2018
De ingenieurs vroegen of het zwart beeld/vast loopt enkel voorkomt op live kijken of ook tijdens replay, pvr?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 7 mei 2018
Beste AndyR,
Het doet zich zowel voor bij live kijken als replay, maar voornamelijk bij replay.
Bij live is het meer een verschil tussen geluid en beeld

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 7 mei 2018
Ok, we geven dit zo door!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 12 mei 2018
ondertussen werd er een aanpassing gedaan voor je app, merk je een verbetering?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 6 juni 2018
Ik heb de nieuwe app een paar dagen in gebruik en het probleem lijkt te zijn opgelost :-)

Eén aanvullende vraag ivm deze nieuwe app. Hoe kan ik een programma (met replay mogelijkheid) van voor af aan bekijken terwijl het programma nog steeds live bezig is. Bijvoorbeeld om 8 uur start een programma, ik begin om 8u15 te kijken, maar ik wil vanaf begin bekijken. Blijkt in deze nieuwe versie van de app niet mogelijk te zijn. klopt dat?

Martin
  • 33412 reacties
  • 6 juni 2018
herstarten kiezen, gaat dat dan niet meer bij u, onder windows 10 app gaat dit nog bij mij



  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 6 juni 2018
Bedankt Martin voor je antwoord.
Ik kijk op iPad, maar daar heb ik deze optie helaas niet