Goedemiddag Proximus,
Betreft bestelling: R4WEBSHOP001078235
Gisterenmorgen heb ik een iPhone X met abonnement besteld (en betaald). Dit heb ik ook meteen aan mijn pack laten koppelen.
Tijdens het bestellen werd aangegeven dat mijn toestel zaterdag (vandaag) in mijn gekozen afhaalpunt zou aankomen.
Helaas heb ik tot op heden geen verdere updates/mails mogen ontvangen en kan ik mijn bestelling ook nergens opvolgen.
Mijn huidige toestel wordt deze avond verkocht omdat mijn nieuwe toestel toch deze vandaag zou toekomen, maar ik heb nog steeds niets vernomen?
Kunnen jullie dit alstublieft nakijken en mij iets laten weten?
Hartelijk dank alvast om dit even te willen nakijken.
Alvast met beleefde groeten,
Dimitri
Vraag
Dringend: Bestelling e-shop & Levering
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.