Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app kan niet aanmelden


ik probeer al een tijdje mij aantemelden op tablet om tv te kijken maar krijg steeds dit bericht."de acountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.gelieve na te kijken of het product proximus tv applicatie geactiveerd is op de proximus website" Naar mijn weten is dat geactiveers want via pc kan ik tv kijken.Heeft hier iemand een oplossing voor aub?

Beste antwoord door Wim VL

Dag Davy, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2018
Dag Davy, kan je nog eens proberen? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 11 april 2018
dank u,het is gelukt.Mijn dochters zullen u eeuwig dankbaar zijn 😃

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 11 april 2018
Geen probleem

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 11 april 2018
Hallo,
Wij zitten met het volgende probleem: we zijn net klant geworden, we willen ons aanmelden via proximus tv op tablet of iphone, maar, krijgen steeds de boodschap om ons opnieuw aan te melden, met andere woorden, we krijgen dus geen verbinding. Hoe is dit mogelijk en hoe kan dit opgelost worden?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 11 april 2018
Dag Joy, je moet eerst nog je vaste producten aan je myproximus toevoegen. Zie dit filmpje:

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 april 2018
Beste,

Ook wij hebben problemen en kunnen ons niet aanmelden op de Proximus app. Kan hier voor gekeken worden aub?

Bedankt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 11 april 2018
Dag Eline, je dient eerst je vaste producten te activeren op je myproximus, zie dit filmpje:

  • 0 reacties
  • 11 april 2018
https://www.youtube.com/watch?v=0X6rOUHDCqY

Reageer