Skip to main content
Vraag

De nieuwe Proximus TV app


Beste,
Ik heb de nieuwe Proximus Tv app gedownload op 29 april en vanaf zondag werkte deze niet meer. Ik kan dus nog inloggen en de tvgids bekijken, maar live tv kijken is niet mogelijk. Als ik dit probeer blijft het laad icoontje er staan. Dit is op mijn Samsung tablet, mijn buurman kan wel op een gsm kijken. Is er een oplossing?

Met vriendelijke groeten,
Jacques

9 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 3 april 2018
jacques

kan je de app nog eens herinstalleren ?

Dag jonathan,

Dit heb ik reeds meerdere malen geprobeerd en dit lost niets op.

Met vriendelijke groeten,
Jacques

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 4 april 2018
Heeft het na downloaden even wel gewerkt? Welk type tablet gebruik je? Wij hebben een aantal wijzigingen aangebracht aan onze kant, kan je alsnog even de app opnieuw installeren?

Beste,
Na het downloaden werkte de app wel net als live tv kijken. De dag erna toen ik het effectief wou gebruiken bleef de live tv laden.
Het toestal is een Samsung Galaxy Tab 4, dus niet de beste tablet, maar daar kan het probleem onmogelijk liggen aangezien het gewerkt heeft.
De app heb ik vandaag opnieuw geïnstalleerd, voor de 3e keer al, en nog steeds blijft het hetzelfde probleem.

Met vriendelijke groeten,
Jacques

Ik heb sinds enkele dagen net hetzelfde probleem. Ik heb de app reeds verschillende keren opnieuw proberen te installeren, maar zonder resultaat. Het gaat om een samsung tablet (SM-T230) en heb voordien geen problemen gehad met de app. Telkens als ik iets wil bekijken blijft het laad icoontje staan en gebeurt er niks. Op andere toestellen (gsm en ipad) werkt alles wel nog.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 6 april 2018
Momenteel ondervinden we hinder bij een aantal toestellen met Android 4.4 waardoor opnames en live TV niet werken en blijven laden (beeld met 3 puntjes) We werken aan een oplossing. Ik verwacht deze spoedig. Onze excuses hiervoor.

Op mijn iPad mini kan ik wel live kijken en mijn opnames zie ik staan, maar ik kan ze niet bekijken

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 21 juni 2018
Raoul, kan je ons via privébericht even laten weten met welk toestel je werkt, welke verbinding je gebruikt (4G of WiFi) en of je probeert te kijken vanuit België of het buitenland?

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 28 juni 2018
Ik heb gisteren de nieuwste versie 4.2.0 voor Android op mijn Samsung tablet Tab 4 met Android 5.0.2 binnengekregen (op mijn Samsung S6 Edge met Android 7.0 had ik die al een tijdje). Duidelijk minder foutmeldingen (voorlopig geen) bij het programmeren van opnames ook van series resp. van verwijderen ervan. Dus er wordt duidelijk aan gewerkt. Het casticoon en de virtuele afstandsbediening voor ChromeCast/GoogleCast zijn echter nog steeds niet aanwezig. Hopelijk zit dat in de volgende update. Dit wou ik maar even melden.
Het groeperen van serieopnames graag opnieuw zoals op de TV interface per programma, en niet over de hele lijst van opnames chronologische verspreid,