Kan een Proximus medewerker op het forum mij verder helpen?
Ik verhuis per 3 april. Ik heb dit pas een week geleden kunnen melden bij de klantendienst, omdat wij nog niet eerder een nieuwe woonst gevonden hadden. Het pand waar wij nu nog enkele dagen wonen wordt op 3 april van het elektriciteitsnet afgesloten en waarschijnlijk dezelfde week nog gesloopt. Vanaf 3 april zitten ik en mijn man in onze nieuwe woning zonder internet en tv, omdat ik onze verhuis pas zo laat heb kunnen aangeven. Ik wil ons internet/tv pack meeverhuizen en zit werkelijk met spoed op een afspraak met de technieker te wachten, die de installatie na verhuis zal uitvoeren op het nieuwe adres. Ik heb nog altijd niets vernomen. Wij zouden liever niet 2 weken geen internet en tv hebben.
Ik heb de klantendienst deze week nog eens telefonisch gesproken en zij gingen wel al de facturen en post van Proximus naar ons nieuwe adres sturen, want vanaf volgende week staat hier geen brievenbus meer. Ik weet echter niet of de medewerker van de klantendienst goed beseft heeft dat wij vanaf 3 april zonder internet en tv zitten.
Vanaf 3 april ben ik enkel bereikbaar via gsm. Kan dan mijn mail niet meer in. Dus ik zou graag gebeld worden ivm afspraak technieker. Kan iemand van jullie hier eens nazien wanneer de technieker voor ons aan de beurt is. Voor ons heeft dit echt spoed. Want ondertussen betalen we natuurlijk wel. Maar eventueel 2 weken geen internet is wel een ramp voor mij ivm dingen kunnen regelen.
Graag zsm een reactie. Ik kan waarschijnlijk maandag of dinsdagmorgen nog een privébericht sturen met klantgegevens e.d. Nadien zal dat niet meer gaan en kan ik niet meer reageren op dit forum. Graag zsm een reactie op dit bericht.
Dank u wel !
Beantwoord
URGENT: afspraak technieker ivm onze verhuis
Beste antwoord door Janine_05
Laatste update.
De installateurs zijn vandaag (donderdag 3 mei) al gekomen en we hebben zowaar na 4 weken nu wederom tv en internet. Ik schrijf dit berichtje heerlijk relaxed vanuit mijn living ...
Deze topic mag dan ook gesloten worden. Het is allemaal netjes in orde gekomen. Dank u wel, Proximus!
Bekijk origineelDe installateurs zijn vandaag (donderdag 3 mei) al gekomen en we hebben zowaar na 4 weken nu wederom tv en internet. Ik schrijf dit berichtje heerlijk relaxed vanuit mijn living ...
Deze topic mag dan ook gesloten worden. Het is allemaal netjes in orde gekomen. Dank u wel, Proximus!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.